2018年12月5-6日
シンガポール、Grand Copthorne Waterfront Hotel

プレカンファレンスワークショップ - 2018年12月4日

9:00 am - 12:00 pm ワークショップA:患者ジャーニーマップ作成:解決策の迅速な概念化

Junaid Bajwa - Global Lead for Strategic Alliances, Digital Centre of Excellence Merck
  • Evaluating differences in expectations, needs and preferences for different patient profiles
  • Outlining patient touch points in every stages of the care journey to identify areas for improvements
  • Leveraging design thinking to develop relevant and personalised experience
img

Junaid Bajwa

Global Lead for Strategic Alliances, Digital Centre of Excellence
Merck

1:00 pm - 4:00 pm ワークショップB:フィードバックを踏まえた患者エクスペリエンス改善への取り組み

  • How to effectively capture and measure patients' feedback across channels
  • Integrating findings and insights into care delivery to drive healthcare outcomes
  • Working closely with patient advocacy groups to design exceptional patient experience

* 不測の事態により、事前の予告なしにプログラムが変更される場合があります。